Ενδοδοντία

Πότε χρειάζεται απονεύρωση ένα δόντι;

Απονεύρωση χρειάζεται το δόντι, στο οποίο έχουν εισχωρήσει μικρόβια μέσα στο νεύρο (πολφός).

Όταν ο πολφός μολυνθεί από μικρόβια υπάρχουν δύο πιθανά σενάρια:

1. Οξύ περιστατικό

Το πρώτο περιλαμβάνει το οξύ περιστατικό, όπου ξαφνικά εμφανίζεται ισχυρός πονόδοντος σε κάποιο δόντι, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει από μερικά λεπτά έως κάποιες ώρες.

2. Χρόνια Φλεγμονή

Το δεύτερο σενάριο είναι στην περίπτωση που υπάρχει χρόνια φλεγμονή, όπου το δόντι νεκρώνεται χωρίς συμπτώματα και πόνο. Στη δεύτερη περίπτωση γίνεται αντιληπτό συνήθως μετά από ένα οξύ επεισόδιο πόνου το οποίο μπορεί να εμφανιστεί ανά πάσα στιγμή.

Θεραπεία

Σε αυτές τις περιπτώσεις, η θεραπεία περιλαμβάνει την αφαίρεση του νεύρου και των αγγείων του πολφού και τον συστηματικο καθαρισμό της ρίζας του δοντιού, με σκοπό να εξαφανιστούν τα μικρόβια που είναι και ο αιτιολογικός παράγοντας. Αφού καθαριστεί καλά, ο ριζικός σωλήνας σφραγίζεται με βιολογικό υλικό (σφράγισμα της ρίζας).

Απονεύρωση στην οδοντιατρική μονάδα Dental -Art

Σύγχρονος εξοπλισμός

Στην οδοντιατρική μας μονάδα παρέχουμε τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό ώστε να γίνει η διαδικασία αυτή τόσο αποτελεσματικά όσο και γρήγορα, με την μεγαλύτερη άνεση για τον ασθενή.

Σύντομα, με σίγουρα αποτελέσματα

Διαθέτουμε ειδικά μηχανοκίνητα που κάνουν την απονεύρωση σε πολύ πιο σύντομα ραντεβού και με πιο σίγουρα αποτελέσματα, σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους.

Ειδική απολύμανση με laser

Επίσης, παρέχουμε και ειδική απολύμανση των ριζικών σωλήνων με laser, που αυξάνει ακόμη περισσότερο τα ποσοστά επιτυχίας.

Γιατί να μας επιλέξετε
Z
Παροχή όλων των υπηρεσιών στο οδοντιατρείο.

Τεχνολογία laser.

Z

Έμφαση στην αποστείρωση και την καθαριότητα.

Ελάχιστα επεμβατική οδοντιατρική.

Z

Ψηφιακός ακτινολογικός έλεγχος σχεδόν χωρίς ακτινοβολία.

Z

Σύγχρονοι τρόποι ελαχιστοποίησης του πόνου.

Δωρεάν η πρώτη επίσκεψη.

Z

Δωρεάν εξέταση και προληπτική αγωγή σε ΑΜΕΑ.

Z

Προσιτές τιμές – ευελιξία στους τρόπους πληρωμής.

Επικοινωνήστε μαζί μας